Konsultacijos kituose miestuose:

Greipfrutų dieta

Norite greitai ir per trumpą laiką atsikratyti kelių kilogramų, bet nežinote, kuris dietos planas bus efektyviausias? Vertėtų prisiminti tokius skanius ir vitaminų kupinus produktus, kaip citrusiniai vaisiai.

Žinoma, dažnai kalbama, kad vaisiai savyje turi daug cukraus, kuris gali paskatinti svorio augimą, tačiau yra tokie vaisiai, kurie pasak mitybos specialistų padeda atsikratyti nereikalingų kilogramų.

Greipfrutas yra vienas iš labiausiai liekninančių produktų iš vaisių kategorijos, todėl norint atsikratyti kelių kilogramų, šis produktas gali puikiai pasitarnauti, tik verta prisiminti, kad ilgai alinti organizmo tokiomis dietomis negalima ir žinoma, norint atsikratyti didesnio svorio, toks metimo būdas nėra tinkamiausias. Greipfruto dieta puikiai tiks, jeigu už kelių ar vienos savaites artėja iškilminga šventė, o pastebėjote, kad Jūsų mėgstamiausia suknelė ar kostiumas nebeužsisega ir kad sugrįžtumėte į įprastą formą jums reikia numesti apie 2 - 4 kg. Būtent tai ir reikėtų atsiminti, kad tokia dieta skirta numesti iki 4 kg, kadangi mesdami daug svorio ir per trumpą laiką, galite pakenkti savo organizmui, ilgą laiko tarpą neaprūpindami jo reikalingiausiomis organizmui medžiagomis. 

Greipfrutų dietos esmė yra kasdien valgant pusryčius, pietus ir vakarienę vartoti greipfruto, arba jo sulčių. Žinoma, negalvokite, kad visą savaitę reikės maitintis TIK greipfrutu, tačiau pagrindinis kiekvieno maitinimosi igredientas yra būtent šis citrusinis vaisius. Geriausia prieš kiekvieną valgį suvalgyti bent vieną greipfrutą arba išgerti grynų greipfruto sulčių, arba šį vaisių suvartoti pačio valgymo metu. Tačiau vien vartoti greipfrutą ir valgyti absoliučiai viską, negalima. Tokios dietos metu rekomenduojama suvartoti ne daugiau nei 800 kcal per dieną, sumažinant cukraus ir angliavandenių kiekį, jeigu norima, kad greipfrutų dieta išties suveiktų ir per 10-14 dienų atsikratytumėte apie 4 kg papildomo nereikalingo svorio.

Vis dėl to reikėtų pabrėžti, kad greipfrutų dieta nėra efektyvi, ji bus naudinga tik tam kartui, kadangi greitai numesti kilogramai dažniausiai grįžta ir deja, su kaupu. Ir jeigu norisi dietos pagalba pasiekti efektyviu rezultatų, kurie išliktų stabilūs, patariama svorį mesti kur kas lėtesniu tempu. Bet kokiu atveju, kad ir kokį dietos būdą pasirinktumėte, prisiminkite, kad greipfrutas yra puikus vaisius, kaip riebalų degintojas ir yra puikus subalansuotos mitybos elementas, todėl kad ir koks būtų mitybos režimas, vartodami šį vaisių jam tikrai nepakenksite.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Dieta pagal kraujo grupę išties yra naudinga suderinta mityba kiekvienam organizmui, kadangi atsisakydami produktų, netinkančių mūsų organizmui, jis pradeda valytis.

Agurkų dieta
Daržovių dieta
Kopenhagos dieta
Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta