Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Vokiška dieta

Kodėl ši dieta yra vokiška? Nes labiausiai ji išpopuliarėjo Vokietijoje, kuomet šios dietos laikėsi žinomiausia vokiečių aktorė Marlena Ditrich. Ši dieta išpopuliarėjo dėl savo efektyvių pokyčių duodančių rezultatų.

Laikantis šios dietos, per dvi savaites galima numesti beveik 8 kilogramus, o dietos laikantis 7 savaites, net iki 18 kilogramų ! Šios dietos metu griežtai draudžiama vartoti bet kokius alkoholinius gėrimus ir vartoti labai daug vandens. Štai kaip atrodo 7 savaičių vokiškos dietos mitybos planas:

 

  • Pirmoji savaitė prasidės gana drastiškai, kadangi pirmąją diena turėsite gerti tik vandenį, ir jo per dieną išgerti apie 5 litrus. Tačiau neišsigąskite, visas kitas dienas galite maitintis įprastai.
  • Antroji savaitė prasidės lygiai taip pat – per visą dieną išgerti turėsite 5 litrus vandens, o antrąja dieną turėsite suvalgyti du kilogramus apelsinų arba greipfrutų, taip pat kartu nepamiršdami gerti daug vandens. Pirmos dvi antrosios savaitės dienos sunkiausios, tačiau likusias penkias dienas galite maitintis savo įprastu mitybos režimu. 
  • Trečioji savaitė prasidės taip: pirma diena – 5 litrai vandens, antra diena – 5 kg greipfrutų ar apelsinų + daug vandens, trečia diena – 2 kg obuolių + daug vandens. Toliau iki savaitės pabaigos dietos laikytis nereikia.
  • Ketvirtoji savaitė tampa vis sudėtingesnė, kadangi pirmas tris dienas kartojate trečiosios dienos scenarijų, o ketvirtąją dieną turite gerti tik vaisių ir daržovių sultis, kurios turi būti šviežiai spaustos. Tik turite atminti, kad bananai yra išimtis, jų vartoti negalima. Likusias tris dienas galima maitintis įprastai, nesilaikant dietos.
  • Penktoji savaitė – pirmosios 4 keturios dienos identiškos, kaip ketvirtoje savaitėje, o penktąją dieną galima vartoti tik liesą kefyrą be jokių priedų. Likusias dvi dienas dietos laikytis nereikia.
  • Šeštoji savaitė – prieš paskutinė sunkiausia dietos savaitė, kadangi visas 5 dienas maitintis reikės taip, kaip nurodyta penktos savaitės mitybos plane, o šeštąją dieną suvalgyti apie 1 kilogramą nekonservuoto ananaso. Likusi viena diena lieka be apribojimų, tačiau vertėtų nebadauti, kadangi paskutinė savaitė bus pati sudėtingiausia.
  • Septintoji savaitė – pati sudėtingiausia savaitė visos dietos metu, kadangi išimtinių dienų nebus ir visas 7 dienas reikės laikytis griežto režimo. Maitintis reikės taip, kaip nurodyta šeštąją savaitę, o paskutinė dietos diena bus priminimas pirmosios dietos dienos, kadangi reikės gerti tik vandenį, ir jo suvartoti rekomenduojama iki 5 litrų per dieną. 

Šiame mitybos plane daug kartų skaitėte žodį vanduo, tačiau svarbiausia, kad visos dietos metu būtų vartojamas nesaldintas ir negazuotas, paprastas, geriamasis vanduo. Jeigu kategoriškai užsibrėšite tikslą ir teisingai vadovausitės visomis vokiškos dietos instrukcijomis, pastebėsite kaip pasikeitė ne tik jūsų kūno formos, bet ir savijauta, o numesti kilogramai bus sudeginti efektyviai, kadangi grįžus prie paprastos subalansuotos mitybos, kilogramai atgal nebegrįš.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Dieta pagal kraujo grupę išties yra naudinga suderinta mityba kiekvienam organizmui, kadangi atsisakydami produktų, netinkančių mūsų organizmui, jis pradeda valytis.

Agurkų dieta
             Daržovių dieta
          Kopenhagos dieta
                Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta