Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Kimo Protasovo dieta

Šios dietos esminis dalykas yra ne maisto produktų kiekis, o patys produktai. Iš esmės šios dietos metu, pagrindinis jūsų maistas turėtų būti daržovės, žinoma vegetaru tapti nereikės, kadangi šios dietos trukmė yra 5 savaitės, o ir nemažai suvartoti reikės pieno produktų.

Vis galvojate kaip numesti svorio? Pagrindinius kiekvienos dienos patiekalus turėtų sudaryti daugiausiai kopūstai, agurkai, pomidorai, obuoliai, sūris ir kefyras. Puiku tai, kad šių produktų kiekis nėra ribojamas, valgote tiek, kiek norite, ir tada kai tik pasijusite alkani. Kavą ir arbatą taip pat galima gerti neribojamai, tačiau cukraus reikėtų atsisakyti. Bendrai kalbant, ši dieta yra subalansuota ne tik norintiems atsikratyti viršsvorio, bet ir norintiems išsivalyti organizmą. Taigi kas yra Kimo Protasovo dieta kaip reikėtų maitintis, kad per ateinančias 5 savaites galima būtų tikėtis atsikratyti 5, 8 ar net 10 kg. svorio? 

Pradedant pirmąją Kimo Protasovo dietos savaite, turite užsibrėžti tikslą ir būti kategoriški, kasdien nenukrypti prie įprastų mitybos įpročių, kadangi tokiu atveju matomų rezultatų galite nesitikėti. Pirmąją dietos savaitę reikėtų vartoti daugiausiai daržoves, tačiau jų kiekis nėra ribojamas, todėl galite nebijoti, kad jausite alkio pojūti. Valgykite visas daržoves, kokias tik norite ir tiek kiek norite ! Verta paminėti, kad per dieną galima suvalgyti šiek tiek pieno produktų, bet jie turėtų būti liesi, taip pat galima suvalgyti vieną kiaušinį, tačiau prisiminkite – pirmąją savaitę pagrindinis visos dienos maistas yra įvairiausios daržovės.

Antroji svorio metimo savaitė iš esmės niekuo nesiskiria nuo pirmosios, tik tiek, kad per pirmąja dietos savaitę jūsų organizmas turėtų priprasti, ir daržovių turėtumėte norėti mažiau, nei pirmąja savaitę, kiaušini taip pat galite valgyti, tačiau tai priklauso nuo kiekvieno žmogaus, vienam šis maisto produktas gali trukdyti atsikratyti nereikalingų kilogramų, kitam nedarys jokios įtakos, todėl ar vartoti šį produktą ar ne, turite nuspręsti patys.

Trečioji Kimo Protasovo dietos savaitė šiek tiek įdomesnė, kadangi maisto racioną papildyti turi mėsa, geriausia rinktis žuvį arba vištiena. Į mitybos planą reikėtų įtraukti jogurtų ir sūrių, jų vartoti ne daug, tačiau visiškai atsisakyti – negalima. Verta paminėti, kad nebūtina savęs versti valgyti virtos vištienos, puikiai tiks ir kepta, tačiau jos nereikėtų suvartoti daugiau nei 300 gramų.

Ketvirtoji ir penktoji dietos savaitės tikriausiai yra lengviausios, nes jų metu galima daugiau vartoti tiek mėsos, tiek pieno produktų ar daržovių. Jeigu prieš tai buvo rekomenduojama kiaušinio kiekį sumažinti iki minimumo, tai šiomis savaitėmis kiaušinis turėtų būti valgomas kasdien.

Laikantis šios dietos galite ne tik padailinti savo kūno linijas, bet ir pripratinti savo organizmą prie sveikesnio gyvenimo būdo, kadangi šios dietos metu neretai įprantama ir išmokstama valgyti daug įvairių daržovių.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Dieta pagal kraujo grupę išties yra naudinga suderinta mityba kiekvienam organizmui, kadangi atsisakydami produktų, netinkančių mūsų organizmui, jis pradeda valytis.

Agurkų dieta
             Daržovių dieta
           Kopenhagos dieta
                Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta