Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Greitas svorio metimas (kaip greitai sulieknėti)

Tikriausiai kiekviena moteris bent kartą gyvenime susiduria su situacija, kuomet pastebi, jog priaugo papildomų kilogramų, o ne už ilgo artėjant iškilmingai šventei pastebi, kad nebegali įtilpti į savo mėgstamiausią proginę suknelę.

Tuomet iškyla didžiausia problema - ką daryti ir kokių priemonių griebtis, kad greitai numesti svorio? Dabar internete galima rasti begalę patarimų, kaip greitai, per kelias dienas atsikratyti kelių kilogramų ir taip sumažinti savo kūno apimtis, tačiau ne visi patarimai yra teisingi ir veiksmingi. 

Visų pirma reikėtų pradėti nuo to, kad norint greitai atsikratyti nereikalingų kilogramų, vien sportas nepadės, būtina laikytis griežto mitybos plano, su konkrečiu nustatytu kalorijų kiekiu. O tiksliai nustatyti kiek kalorijų reikia gauti, kad numesti atitinkamai kilogramų, galima apskaičiuoti pagal savo kūno masės indeksą – KMI. Štai keletas patarimų, ko reikėtų imtis norint greitai atsikratyti nereikalingo papildomo svorio.

  • Nevalgykite prieš miegą, kadangi taip leisite svoriui ne kristi, o augti. Susiplanuokite dienotvarkę taip, kad paskutinis jūsų valgymas būtų mažiausiai 4 valandos iki ėjimo miegoti. 
  • Kasdien valgykite daug įvairių daržovių, jos turi sudaryti didžiąją dalį dienos mitybos. 
  • Atsisakykite bet kokių saldumynų ir įvairių produktų kuriuose gausu cukraus. 
  • Ribokite riebaus maisto kiekį, o geriausia išvis jo atsisakykite. 
  • Pamirškite bet kokius saldintus gėrimus, sultis ir limonadus. 
  • Jeigu pasiryžote per trumpą laiko tarpą numesti nereikalingus kelis kilogramus, pagrindinis vartojamas skystis turėtų būti – vanduo. Be to vandens reikėtų gerti daug daugiau nei esate įpratę. Žinoma įvairios arbatos ir kava taip pat leidžiama, tik reikia prisiminti, kad tuomet šie gėrimai turi būti griežtai geriami be jokių saldiklių ar cukraus.
  • Valgykite garuose paruoštą maistą, o porcijų dydį šiek tiek sumažinkite, kad gautumėte mažiau kalorijų nei įprastai. 
  • Norint greitai numesti svorio, tobulai tiks garuose paruoštos daržovės.
  • Namie nelaikykite jokių nesveikų užkandžių ar saldumynų atsargų, kad nebūtų jokių pagundų nusižengti nusistatytam tikslui. 

Vis dėl to greitas svorio metimas negali užtikrinti to, kad svoris visada išliks stabilus, tačiau norint tam tikrai progai numesti kelis kilogramus, tai nėra labai blogai, o svarbiausia nepersistengti, ir laikantis dietos atsižvelgti į savo kūno siunčiamus signalus, nes bet kokiu atveju – laikydamiesi bet kokių dietų turime jaustis sveikai ir puikiai.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Dieta pagal kraujo grupę išties yra naudinga suderinta mityba kiekvienam organizmui, kadangi atsisakydami produktų, netinkančių mūsų organizmui, jis pradeda valytis.

Agurkų dieta
Daržovių dieta
Kopenhagos dieta
Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta