Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Bulvių dieta

 

Tikriausiai perskaitę šios dietos pavadinimą nustebote ir pagalvojote, kad tokia dieta būtų pati lengviausia ir skaniausia? Nereikėtų iš anksto apsidžiaugti, nes laikytis tokios dietos patariama tik apie tris dienas.

Vis dėl to pradėkime nuo to, kodėl būtent bulvių dieta? Nors ši daržovė yra kaloringa, tačiau kartu labai naudinga mūsų organizmui, savyje turėdama vitaminų, magnio, fosforo, kalio, o taip pat ir ląstelienos. Yra teigiama, kad ši daržovė stiprina imunitetą, todėl artėjant šaltam metų sezonui patariama valgyti daugiau bulvių. 

Besilaikant bulvių dietos labai svarbu atsiminti, kad jos laikytis galima daugiausiai 7 dienas, ne ilgiau, kadangi vien bulvėmis visą laiką aprūpinti organizmo reikalingiausiomis maistinėmis medžiagomis nesugebėsite. Nors puikiai žinoma, kad žmogus per dieną turi gauti bent 2 litrus skysčių, šioje dietoje viskas kitaip, ir skysčių gerti laikantis šios dietos reikėtų mažiau, per dieną išgerti iki 3 puodelių žalios arbatos be cukraus arba paprasto vandens. Visą dietos laikotarpį valgyti reikėtų tik bulves, tačiau jos turi būti virtos su lupenomis, arba galima kepti orkaitėje, tačiau negalima dėti jokio aliejaus ar sviesto, kitaip sakant, laikantis šios dietos negalima vartoti jokių riebalų, o taip pat ir druskų, ar kitų bulves skaninančių pagardų. Skaninti bulves galima tik su smulkintu česnaku arba kartu su agurkais. Kalbant apie bulvių kiekį – jų taip pat reikėtų valgyti su saiku ir nepersivalgyti, o per dieną rekomenduojama suvalgyti ne daugiau nei 1.5 kg bulvių arba suvartoti iki 1200 kilo-kalorijų. Žinoma, būtina paminėti, kad prie pagamintų bulvių galite valgyti savo pamėgtas šviežias daržoves, kadangi jos yra labai mažo kaloringumo maistas.
Jeigu visa dar manote, kad bulves yra ypač kaloringas produktas – klystate, nes šimtame gramų bulvių yra tik 70 kilo-kalorijų, kas išties yra visai ne daug. Tokios bulvių dietos pagalba, per savaitę galite atsikratyti apie 4 kilogramų svorio, tačiau šia dieta piktnaudžiauti nereikėtų, kadangi taip užkirsite kelią organizmui gauti reikiamų maistinių medžiagų ir iš kitų svarbių maisto produktų.

Svorio mažinimas ilgas ir atsakingas procesas. Greitas lieknėjimas sukelia didelį organizmo stresą, sutrikdo medžiagų apykaitą, neigiamai veikia fizinę ir psichinę asmens būklę. Labai svarbu ne tik netekti svorio, bet ir išlaikyti pasiektą rezultatą bei išsaugoti sveikatą. Jei turite problemų dėl svorio ar tiesiog norite pasikonsultuoti kitais mitybos klausimais, kreipkitės į profesionalus - registruokitės gydytojo dietologo konsultacijai.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Agurkų dieta
             Daržovių dieta
          Kopenhagos dieta
                Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta