Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Apelsinų dieta

Negalite gyventi be apelsinų? Tuomet apelsinų dieta jums bus ne šiaip dieta, o vienas malonumas! Apelsinai yra citrusiniai vaisiai, savyje turintis daug vitamino C, tačiau tai vaisius, kuris gali padėti ne tik sustiprinti imunitetą, bet ir padėti atsikratyti nereikalingų kilogramų, kadangi padeda spartinti medžiagų apykaitą.

 

Jeigu norite atsikratyti iki 10 kilogramų, rekomenduojama šios dietos laikytis apie tris savaites. Laikantis apelsinų dietos, kasdien - per pusryčius, pietus ir vakarienę reikės suvartoti atitinkamą kiekį apelsinų. Tik jokiu būdu negalvokite, kad visas tris savaites valgysite TIK apelsinus...tikrai ne, tačiau jie kasdien sudarys didžiąją dalį mitybos plano, todėl verta paminėti, kad ši dieta yra pakankamai griežta, ir iš pradžių dažnai gali kamuoti alkio jausmas, tačiau palaipsniui organizmas pripranta ir kuo toliau, tuo darosi lengviau. Bet kokiu atveju tokia dieta nėra subalansuota, todėl ne kiekvienam organizmui gali tikti, tokiu atveju, prieš pradedant laikytis šios dietos reikėtų pasikonsultuoti su savo gydytoju arba gydytoju dietologu.

Jeigu tokios dietos nenorite laikytis ilgą laiko tarpą, galima susidaryti trijų dienų apelsinų dietos mitybos planą. Toks trumpas laikotarpis gerai tuo, kad per kelias dienas galima atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų, o organizmui nuo kelių dienų dietos nebus jokio šoko. Dienos meniu gali atrodyti maždaug taip:

  • Pusryčiams rinkitės 100 g apelsinų sulčių arba vieną šviežią apelsiną, džiūvesėlis arba skrebutis su 1 arbatiniu šaukšteliu sviesto ir vienas virtas kiaušinis.
  • Pietums rinkitės žalumynų salotas su lašiša kartu su juoda duona, jos suvalgyti galite dvi riekeles. Pasirinkite mėgiamo jogurto indelį, žinoma, geriausia, kad būtų natūralus ir žinoma pietums vėl nepamirškite suvalgyti vieno apelsino.
  • Vakarienei taip pat nepamirškite apelsino, o sotumo jausmą užtikrinkite pasigamindami virtą vištieną su paprika ir ją paskanindami kopūstų ir brokolių salotomis.

Svorio mažinimas ilgas ir atsakingas procesas. Greitas lieknėjimas sukelia didelį organizmo stresą, sutrikdo medžiagų apykaitą, neigiamai veikia fizinę ir psichinę asmens būklę. Labai svarbu ne tik netekti svorio, bet ir išlaikyti pasiektą rezultatą bei išsaugoti sveikatą. Jei turite problemų dėl svorio ar tiesiog norite pasikonsultuoti kitais mitybos klausimais, kreipkitės į profesionalus - registruokitės gydytojo dietologo konsultacijai.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Svarbu nepamiršti, kad kiekvieną valgymą turi sudaryti tam tikras kiekis apelsinų. Vis dėl to apelsinai yra tokie vaisiai, kurie gali sukelti alergiją, todėl šios dietos nesilaikykite, jeigu turite alergiją citrusiniams vaisiams. Nenusiminkite, nes yra begalė kitų vaisių dietų, kurios per kelias dienas gali padėti atsikratyti kelių nereikalingų kilogramų.

Agurkų dieta
             Daržovių dieta
          Kopenhagos dieta
                Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta