Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Angliavandenių dieta

Angliavandenių dieta yra tkia, kurios esmė yra valgyti produktus, kurie daugiausiai būtų sudaryti iš angliavandenių, todėl nenuostabu, kad tokios dietos metu daug baltymų turinčių produktų reikėtų kategoriškai atsisakyti.

 

Daug baltymų yra tokiuose produktuose kaip žuvis, sūris, ankštinės daržovės, o taip pat ir paukštienos, mėsos produktai. Šios dietos metu gaminamas maistas turi būti neriebus, o suvartojamų kalorijų skaičius turi būti ne mažesnis nei 800 kcal. Tokia dieta yra naudinga tuo, kad svoris krenta greitai, net per savaitę jis gali kristi iki 5 kg. Ką būtent reikėtų valgyti ir kaip laikytis šios dietos, kad iš tiesų rezultatas būtų efektyvus ir greitas? Angliavandenių daugiausiai randama vaisiuose, daržovėse, rupioje duonoje, bulvėse, todėl dietos mitybos planą turėtų sudaryti būtent šie produktai. Taip pat būtina nepamiršti vartoti ypatingai daug skysčių, per dieną reikėtų suvartoti iki 3 litrų skysčių. Angliavandenių dietos metu maistas turėtų būti nekepamas ant aliejaus ar panašių maistinių kepimo priemonių, o būti paruoštas ant garų, arba išvirtas, arba tiesiog termiškai neapdorotas, žinoma, reikėtų nepamiršti, kad neapdorotos mėsos valgyti nerekomenduojama. Šios dietos laikytis lengviausia būtų žmonėms, kurie nėra mėsėdžiai, arba tiesiog yra vegetarai, kadangi tokios mitybos metu iš valgiaraščio yra išbraukti mėsos produktai. Taip pat labai rekomenduojama laikantis tokios dietos, tarp kiekvieno valgymo išgerti po puodelį žaliosios arbatos, jeigu norisi saldumo – galima įdėti šiek tiek medaus. Pavyzdinis valgiaraštis, kaip atrodytų vienos dienos angliavandenių dietos meniu:

  • Pusryčiai turėtų būti sudaryti iš košės ir puodelio kavos arba arbatos be cukraus. Svarbu paminėti, kad košė turėtų būti iš grūdų.
  • Užkandžiui rinktis reikėtų rinktis savo mėgstamas daržoves, arba vaisius.
  • Pietums tinkamiausia būtų pasigaminti daržovių troškinį, tik be jokių pagardų, padažų ir t.t. Šį patiekalą galima pasigaminti iš įvairiausių daržovių, tai priklauso nuo jūsų pačių – rinkitės tokius, kuriuos labiausiai mėgstate.
  • Užkandžiui ir vėl reikėtų rinktis iš daržovių arba vaisių, tačiau tam, kad mitybos planas netaptų vienodas, jeigu pirmam užkandžiui pasirinkote vaisius, šiam rinkitės daržoves. 
  • Norint vadovautis angliavandenių dieta, vakarienei siūloma suvalgyti paprastų avižinių dribsnių su sultimis, bet ir čia reikėtų prisiminti, kad dribsniai turi būti be pagardų.

Svorio mažinimas ilgas ir atsakingas procesas. Greitas lieknėjimas sukelia didelį organizmo stresą, sutrikdo medžiagų apykaitą, neigiamai veikia fizinę ir psichinę asmens būklę. Labai svarbu ne tik netekti svorio, bet ir išlaikyti pasiektą rezultatą bei išsaugoti sveikatą. Jei turite problemų dėl svorio ar tiesiog norite pasikonsultuoti kitais mitybos klausimais, kreipkitės į profesionalus - registruokitės gydytojo dietologo konsultacijai.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų. SUSISIEKITE

Agurkų dieta
             Daržovių dieta
          Kopenhagos dieta
                Ryžių dieta
Ananasų dieta
Delčios dieta
Kopūstų dieta
Vaikulės dieta
Angelo dieta
Dukano dieta
Kopūstų sriubos dieta
Vaisių dieta
Atkinso dieta
Esmeraldos dieta
Košių dieta
Vandens dieta
Bado dieta
Grikių dieta
Kremliaus dieta
Varškės dieta
Baltymų dieta
Japoniška dieta
Levo Chazano dieta
Skysčių dieta
Bananų dieta
Kefyro dieta
Obuolių dieta
Sriubos dieta
Daktaro Ozo dieta
Kiaušinių dieta
Organizmo valymo dieta
Sulčių dieta