Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Mitybos planas, jo sudarymas

Mitybos planas

VILNIAUS DIETOLOGIJOS CENTRE individualaus  mitybos plano sudarymui, naudojamos tik tokios svorio bei kūno masės koregavimo metodikos, kurios yra moksliškai patvirtintos. Centre mitybos planai ar kompleksinės svorio metimo programos sudaromos individualiai, adaptuojant jas pagal kiekvieno asmens sveikatos būklę ir, žinoma, fizinį aktyvumą. Su gydytojo dietologo pagalba sudaromas maitinimosi planas pagrįstas sveikos, taisyklingos, tinkamai subalansuotos, atitinkančios kiekvieno žmogaus fiziologinius poreikius ir svarbiausia, patogiais Jūsų gyvenimui, mitybos pokyčiais. Tik tokiu atveju galima prisilaikyti sveikos mitybos principų visą gyvenimą. Juk net ir reguliariai sportuojant lieknėjimo tikslais sunku pasiekti norimų rezultatų, jei kartu nesilaikoma ir tam tikrų mitybos įpročių (pvz. didėja raumenys, tačiau vis tiek nemažėja kūno masė).

Svarbu paminėti tai, kad sveikos mitybos planas, nėra tiesiog eilinė dieta, kurios nusprendėte laikytis norėdami padailinti kūno formas prieš vasaros sezono atidarymą ar natūraliai sumažinti kūno masę. Sveikos mitybos principų laikymasis turėtų tapti Jūsų gyvenimo būdu. Mitybos programos nekuriamos tik savaitei ar kelioms – jų būtina laikytis nuolatos. Tik taip pasieksite rezultatą: liekną, tvirta, o, svarbiausia, sveiką kūną. Juk mokslininkai senai išsiaiškino, kad tinkamai parinktas mitybos planas vyrams ir moterims gali atitolinti senatvę, taip pat sumažinti įvairių ligų riziką. Tad koks mitybos planas turi būti, kad Jūs jaustumėtės sveikais ir energingais? Individualus mitybos planas turi teikti sotumo jausmą, saugoti sveikatą ir teikti pakankamą energijos kiekį. Būtina valgyti apie 4-6 kartus per dieną, nedidelėmis porcijomis. Kadangi dienos porcijų kiekis kiekvienam mūsų – individualus, būtina konsultuotis su gydytoju. Gaunant per didelį ar per mažą maistingų medžiagų kiekį, galite susilaukti visai nepageidaujamų pasekmių. Taip pat svarbu ir fizinis aktyvumas – sportuojant individualus mitybos planas atneša žmogui dar daugiau naudos bei pagreitina lieknėjimo procesą ir formuoja raumenis.

Gydytojas dietologas tikina, kad individualus mitybos plano sudarymas padeda jaustis energingam bei sveikam, ir tik jo pagalba įmanomas efektyvus svorio metimas. Mitybos planas yra reikalingas dėl antsvorio, nutukimo ar mitybos nepakankamumo, o taip pat sergant:

    • Širdies ir kraujagyslių ligomis (dislipidemijos koregavimo klausimais -padidintas cholesterolis, trigliceridai;
    • Cukriniu diabetu;
    • Inkstų ligomis;
    • Podagra;
    • Įgimtomis (genetinėmis) medžiagų apykaitos ligomis;
    • Mitybos plano sudarymas rekomenduojamas sergant alergijomis.
    • Mitybos korekcijos po pilvo chirurginių operacijų (skrandžio, žarnyno, tulžies pūslės, inkstų).
    • Mitybos planas gali būti sudarytas vegetarams.
    • Individualus mitybos planas gali būti parengtas sveikiems žmonėms (profilaktikos tikslais), vaikams ir paaugliams bei nėščiosioms ir žindyvėms.

    Mitybos plano sudarymas

    Gydytojas dietologas atsižvelgdamas į kiekvieno paciento sveikatos būklę, sudaro individualų mitybos planą pagal išsamią anamnezę (pagal amžių, sveikatos būklę, lytį, organizmo poreikius ir naudingiausius paciento sveikatai maisto produktus, fizinio aktyvumo lygį, pomėgius bei individualius įpročius), aptaria maitinimosi korekcijos principus, kokie elgsenos bei gyvenimo būdo pokyčiai galėtų atsirasti bei parenkamas asmeninis fizinio aktyvumo režimas.

    Susisiekite, jei Jus domina mitybos plano sudarymas: 

    gydytojo dietologo konsultacijos Vilniuje ir Klaipėdoje