Konsultacijos kituose miestuose:
Konsultacijai registruokitės telefonu +370 659 23416 arba internetu

Lieknėjimo programa daug dirbantiems vyrams: VEIKLIEMS

Lieknėjimo programa vyramsPrograma "VEIKLIEMS" - daug dirbantiems vyrams.

Kaip netekti svorio vyrams?

Vyrai greičiau ir paprasčiau netenka svorio.

Pradėkime nuo malonių dalykų – vyro fiziologija yra tokia, kuri leidžia greičiau ir paprasčiau netekti svorio ir pasiekti norimą rezultatą. Vyrams yra efektyvesnių ir lengvesnių svorio mažinimo būdų. Norėtųsi dar pasakyti, jog kiekvienas vyras skirtingas, vienodų nėra, tačiau kiekvienam vyrui svarbu būti sveikam ir atrodyti patraukliai, nes vyrai atsakingi už savo šeimą, vaikus, darbą, galų gale už patį save. Todėl gyvenant ypač nestabilios ekonomikos laikotarpiu svarbu turėti stiprią sveikatą, kontroliuoti savo gyvenimą.

Niekam ne paslaptis, jog esama ir nemažai pavojų nutukusiems vyrams:

Naujausi statistikos duomenys teigia, jog nutukusiems vyrams (įvairaus laipsnio nutukimas), net 6 kartus padidėja rizika sirgti cukriniu diabetu, 4 kartus padidėja rizika turėti padidėjusį arterinį kraujo spaudimą, sirgti insultu ir infarktu, dvigubai padidėja nevaisingumo rizika, nepriklausomai nuo amžiaus, taip pat dažniau sergama kvėpavimo takų ligomis, atsiranda problemų dėl stuburo, sąnarių. Svarbu įsidėmėti, kad per didelis svoris yra papildomas krūvis. Dažnai nutukusiems vyrams prisideda sutrikęs kvėpavimas miego metu (miego apnoe), kuris dažnai esti mirties priežastis naktį.

Vyrų nutukimas dažniausiai yra „obuolio“ tipo – riebalai kaupiasi pilvo srityje. Toks nutukimo tipas sukelia medžiagų apykaitos sutrikimus ir labai didina širdies ir kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto riziką. Vyrams, pilvo srities apimtis turi būti < 102 cm.

Ką galima padaryti dabar, nieko nelaukiant?

Pirmiausia – atlikite laboratorinius kraujo tyrimus, kurie parodys nutukimo riziką sveikatai.

Antra – užsirašykite konsultacijai į dietologijos centrą, kuriame profesionalas gydytojas dietologas sudarys Jums individualią svorio metimo, lieknėjimo programą, atliks kūno masės analizės tyrimus, stebės, konsultuos visą svorio metimo periodą.

Gydytojas pateiks ne tik geriausias medicinines rekomendacijas, bet taip pat atsižvelgs į Jūsų gyvenimo būdo ypatumus, poilsį, įpročius. Jūsų individualumas ypač svarbus, sudarant lieknėjimo programą. Kiekvienam vyrui parengiamas individualus mitybos planas, kurios metu nejuntamas alkio jausmas.

Paprastai dažniau savo svoriu rūpinasi moterys. Ir visos rekomendacijos, kurios sudaromos svoriui koreguoti, daugiau pritaikytos moterims. Apie tai rašoma moterims skirtuose žurnaluose, ir tai pateikiama moterims geriausiai suprantama forma. Tačiau ne daugelis supranta, kad tokie metodai tinka tik moterims.

Juk vyrai priauga ir meta svorį ne taip kaip moterys, todėl tokia informacija jiems nenaudinga.

Vyrų organizmo ypatumai

Gamta taip sutvarkė, jog vyrams būdingas didesnis raumenų kiekis nei moterims. Todėl metant svorį svarbu maksimaliai išnaudoti šį rezervą. Be abejo, sporto centre krūvis padės netekti svorio. Tačiau ką daryti tiems vyrams, kurių aktyvus gyvenimas užimtas posėdžių, susitikimų su partneriais? Tokių susitikimų metu, tradiciškai, vartojami stiprūs alkoholiniai gėrimai ir tam atitinkanti užkanda. Jokiu būdų nereikia atsisakyti nuo svarbių momentų, kurie yra susitikimų esmė – bendravimo, Jūsų darbo tikslų ir vertybių. Tik išsaugoję šiuos reikšmingus gyvenimo momentus, galime pakeisti mažiau svarbius. Pakeiskite tik tai, kas Jums trukdytų  išsaugoti pasiektą gyvenimo lygį (kokybę).

Iki gydytojo dietologo vizito pabandykite laikytis šių rekomendacijų:

Alkoholio vartojimas sėkmingo sandėrio metu – tai  paskutinis šio svarbaus įvykio akcentas, kuris prilygsta parašui sutartyje, o jo atsisakymas prilyginamas sandėrio neįvykimui. Juk paprastai susitikimuose vartojami stiprūs alkoholiniai gėrimai: konjakas, degtinė, neretai ir alus. Pakeiskite juos į brangų, gerą raudoną sausą vyną. Taip mes išsaugosime tradiciją, tik pakeisime alkoholio rūšį.

Ką gi daryti dėl užkandos? Žinoma, kad alkoholio vartojimas gerina apetitą, mažina kontrolę ir skatina persivalgymą. Iš anksto užsisakykite neriebios mėsos – jautienos, paruoštos grilyje. Prisiminkite apie jūros produktus, kuriuose mažai riebalų ir daug maistinių medžiagų, svarbių vyrų sveikatai. Mėsa puikiai dera su daržovėmis. Drąsiau, daržovių galite suvalgyti tiek, kiek norite. Svarbu tik nepadauginti užpilų, padažų. Alyvuogių aliejus yra tai, ko Jums reikia.

Įprasta, kuomet laukiame karšto patiekalo, prieš tai užkandžiaujame šaltaisiais užkandžiais ir šviežiai kepta duona. Stebėkite, kad duona būtų tik iš rupaus malimo miltų – tamsi, na o užkandžiams užsisakykite karpačo iš jautienos ar užkandžių iš jūros produktų.

Jūsų požiūris į save – tai  Jūsų požiūris į gyvenimą!

Programa "VEIKLIEMS" skirta 3 mėnesiams, per kuriuos Jūs sveikai neteksite nuo 6-12 kilogramų svorio, suformuosite teisingo maitinimosi įpročius, tapsite sveikesni ir veiklesni. Prisilaikant mūsų specialistų rekomendacijų neabejotinai pasieksite siekiamą rezultatą.

Programa "VEIKLIEMS" susideda iš:

Pirminė gydytojo dietologo konsultacija (trukmė - 1,5 val.), dvi kontrolinės - korekcinės konsultacijos (trukmė - 20-40 min.), individualaus mitybos plano sudarymas (korekcija pagal poreikį) ir 3 kūno masės sudėties tyrimai.

Paskiriami būtiniausi laboratoriniai tyrimai (į programos kainą neįskaičiuoti).

Pirminė psichologo konsultacija, motyvacijai išaiškinti arba stiprinti.

Tolimesnis papildomų psichologo konsultacijų skyrimas bus aiškus po pirminio apsilankymo.

Pirminė kineziterapeuto konsultacija su judėjimo programos sudarymu, individualūs užsiėmimai su kineziterapeutu 2 kartus per savaitę.

Galimi užsiėmimai su kineziterapeutu ir grupėje (4 asmenų).

Visos lieknėjimo programos "VEIKLIEMS" metu Jūs turėsite galimybę telefonu ar elektroniniu paštu bendrauti su gydytoju dietologu visais Jums rūpimais mitybos klausimais. Toks bendravimas skatinamas, kartais ir privalomas!

Domina lieknėjimo programa vyrams? 
Susisiekite